Priča o inovaciji

Nastanak Hoovera i prvi usisavač u povijesti

Kutija, ventilator, svilena jastučnica i drška metle - tako je izgledao prvi usisavač na svijetu. Ideja o transformaciji ovih jednostavnih elemenata u revolucionarnu tehnologiju prošlog stoljeća pripada Jamesu Spangleru, noćnom čuvaru iz New Berlina, države Ohio koji je patio od astme i  poteškoća s disanjem zbog prašine u radnom prostoru. James je patentirao svoj izum i sanjao da usisavač postane sastavni dio svakog doma u Americi. No, trebao je nekog tko će vjerovati u njegov projekt, zajedno sa sposobnostima i sredstvima potrebnim za ostvarenje njegovog sna.

Svoj rudimentaran usisavač odlučio je prvo poslati svojoj rođakinji, Susan Hoover - bio je to potez koji mu je osigurao bogatstvo. Susan ga je koristila nekoliko dana kod kuće i odmah postala entuzijastična podrška. Predstavila je usisavač svome mužu, Wiliamu Hooveru, vlasniku male tvrtke za proizvodnju kožnih predmeta koje je prodavao u dućanu u New Berlinu. Zahvaljujući godinama iskustva, postao je izuzetno cijenjen kod stranaka i upoznat s tržištem. Kao mudar poduzetnik odmah je spoznao ogroman potencijal "štapa iz budućnosti". Kupio je patent i pokrenuo proizvodnju, uz osnivanje tvrtke današnjeg imena - Hoover. Bilo je to davne 1908. godine.

Hoover danas nudi standard sutrašnjice

Ekskluzivne vijesti diljem svijeta. Kroz zadnjih nekoliko desetljeća, Hoover je osnovao novu tvrtku u Londonu i otvorio mnoštvo tvornica diljem Ujedinjenog Kraljevstva i Europe. Kasnije, nastavlja s proširenjem u Aziju i Afriku. Bio je to početak velike grupacije, branda koji stoji iza konstantne potrage za optimalnim rješenjima, uvijek u skladu s aktualnim trendovima, kroz vizualno dojmljive, funkcionalne i izuzetno inovativne kućanske uređaje. 

1926. godine, Hoover postaje prva tvrtka koji proizvodi električni štapni usisavač. 1936. Hoover je patentirao fleksibilno crijevo koje će postati sastavni dio svih modernih usisavača. 1946. godine, započeo je proizvodnju klasičnih usisavača. 1948. započinje širenje u ostale sektore, počevši s proizvodnjom perilica rublja, a potom i ostalih velikih kućanskih uređaja, namijenjenih čišćenju, kuhanju i hlađenju. Hoover Grupacija nastavlja širenje sve do 1980. godine, kada dolazi do reorganizacije proizvodnje i poslovnog plana.

Po završetku duge integracije i faze inkorporacije, 1995. godine Candy kupuje Hoover Grupaciju kućanskih uređaja  s eksluzivnim pravima na Hoover brand u Europi, Sjevernoj Africi i Bliskom Istoku nastavno na bivše zemlje SSSR-a.